Tunerowy kącik - miejsce wzdychań i wzruszeń |
maszkyt
Admin
|
Zakładam temat z myślą o dyskusji na temat liftu/tuningu samochodów.
Na poczatek pare fotek mojego faworyta: [img]http://demonx.republika.pl/lotka/1.jpg [/img] Pare fajnych części ktore znalazlem na ebayu amerykanskim: [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] oprucz tego znalazłem jeszcze red whity dymy (szok!), przednie lampy dymione oryginaly z dodatkiem pomarańczu na migaczze, halogeny kazdego typu ..... na tym ebayu jest tego fhoy i jeszcze troche |
||||||||||||||
Post został pochwalony 0 razy Ostatnio zmieniony przez maszkyt dnia Śro 0:02, 12 Sie 2009, w całości zmieniany 1 raz |
Ro.Byrt
Docent Zrytolec
|
Na chuj tuningować auto ? Wizual masz wg mnie dobry. Lepiej tuner mechaniczny.
|
||||||||||||||
Post został pochwalony 0 razy |
Bemben
Tfoja stara !
|
JDM I CHOOOOOOOY!
|
||||||||||||||
Post został pochwalony 0 razy |
maszkyt
Admin
|
oczywiscie wrzuce tu jeszcze jeden z lepszych klipow tak aby nie umknął
[link widoczny dla zalogowanych] |
||||||||||||||
Post został pochwalony 0 razy |
majkelo
stÓdent zrYtologiii o!
|
Tuning, jak najbardziej jestem za, ale jak zwykle jest jeden problem- KASA
|
||||||||||||||
Post został pochwalony 0 razy |
maszkyt
Admin
|
Honda Civic EK 9 Hatchback (silnik b16B , rocznik 1997) potocznie zwany JDM Civic Type R.
Civica bardzo podobna do EJ 9 czyli go 6 generacji. Pierwszy type r jaki kiedykolwiek wyszedl. Znaki rozpoznawcze: biały kolor nadwozia, dźwignieta tylna lotka, dokładki z przodu i z tyłu, lekko dymione lampy. Wnętrze: 2 kubły recaro, tytanowy pręt zmiany biegów, 3 ramienna kierownica momo, w roku '99 montowano odtwarzacz CD, pełna elektronika, klima, otwieranie za pomocą pilota,aluminiowe pedały gazu, zegary stylizowane na karbon. Silnik: VTEC Displacement: 1,595 cc (97.3 cu in) Compression: 10.8:1 Bore: 81 mm (3.2 in) Stroke: 77.4 mm Rod/Stroke ratio: 1.84:1 Rod Length: 142.42 mm (5.607 in) Power: 136 kW (185 PS; 182 bhp) @ 8200 rpm & 16.3kgm @ 7500 rpm Redline: 8400 rpm Rev-limit: 9000 rpm Transmission: S4C With LSD Vtec engagement @ 6200 rpm Type R Silnik Siedzenia Kiera [link widoczny dla zalogowanych] Jak to jedzie? http://www.youtube.com/watch?v=EPPOdGvQDkw http://www.youtube.com/watch?v=Lax02OsO6qo http://www.youtube.com/watch?v=e4PHzWoE6p8 |
||||||||||||||
Post został pochwalony 0 razy Ostatnio zmieniony przez maszkyt dnia Sob 15:45, 15 Sie 2009, w całości zmieniany 2 razy |
DuliK
Tfoja stara !
|
jest godna ale nie za taki wkład finansowy
|
||||||||||||||
Post został pochwalony 0 razy |
maszkyt
Admin
|
some new shit
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] Felga: [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] |
||||||||||||||
Post został pochwalony 0 razy |
maszkyt
Admin
|
[link widoczny dla zalogowanych]
|
||||||||||||||
Post został pochwalony 0 razy |
DuliK
Tfoja stara !
|
|
||||||||||||||
Post został pochwalony 0 razy |
Tunerowy kącik - miejsce wzdychań i wzruszeń |
|
||
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2004 phpBB Group
phpBB Style created by phpBBStyles.com and distributed by Styles Database.
Powered by phpBB © 2001-2004 phpBB Group
phpBB Style created by phpBBStyles.com and distributed by Styles Database.